אוחיון בשטח • ח״כ דוד אמסלם: ראש הממשלה אחראי לניהול הכושל של הליכוד

ישראל אוחיון 5 Comment on אוחיון בשטח • ח״כ דוד אמסלם: ראש הממשלה אחראי לניהול הכושל של הליכוד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ימים בודדים לאחר ההכרזה של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי שר המדע והחלל דני דנון ימונה לשגריר ישראל באו״ם. דנון שיסיים את כהונתו כח״כ ושר, נושא בין היתר בתואר יו״ר מרכז הליכוד.

הדבר הזה גורם לתחרות קשה בין חברי הכנסת החזקים בליכוד. הרצון לענות לתואר יו"ר מרכז הליכוד שיחרר את הניצרה למתמודדים, ואמסלם בכללם.

"אני מפרגן לדנון וחושב שיש לו את הכישורים המתאימים" אומר אמסלם שלא מהסס לומר כי חשוב לו לעשות סדר בליכוד, שמתנהל בצורה לא חוקית ולא לפי החוקה של הליכוד. "חוקת הליכוד זה רק המלצה, יש יועץ משפטי שמכשיר כל דבר".

מה הוא חושב על התנהלות הליכוד, למה לדעתו ראש הממשלה אחראי לעבירה על החוק. והאם כדאי לדעתו להכניס חרדים כחברים במרכז הליכוד?

צפו:



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 5

    דוד אמסלם, אדם מסוכן!!! יש להיזהר ממנו!!!
    הוא לא קורא את השטח, חי בבועה מנותקת מהמציאות, הוא פלגן ואינטרסנט, מעניין אותו רק הכיסא, ומוכן למכור את הליכוד, בשביל לא להפסיד לבד.
    מוציא את דיבת הליכוד רעה, מוציא את דיבת ראה"מ רעה, ולא רק משמעת קואליציונית אין לו, אלא גם משמעת מפלגתית אין לו. הוא אופוזיציונר, וחותר תחת ראה"מ. היזהרו מן הטיפשים, שהופכים הם לרעים!!!

  2. 3

    אמסלם רודף נגד חרדים, לא?

  3. 2

    כל הכבוד אין על דודי הוא אומר דברי טעם והוא לא נראה מפחד מאף אחד זה אחד הדברים הטובים שהוא התברך בהם כנראה מי יתן ואנשים כאלה יובילו את המדינה

  4. 1

    זה שהגיב למעלה זה ניר ברקת. אמסלם הכי טוב לחרדים